Про нас
Контакти
Угода користувача
Політика конфіденційності

Які бувають сайти

Я бачу, вас цікавлять сайти.

Щоб замовити створення сайту, треба визначитись з його призначенням.
✅Які задачі буде вирішувати ваш сайт? ✅Які бажані результати? ✅Про що буде мова на вашому сайті? ✅Що ви будете пропонувати відвідувачам і яких дій очікуєте від них? Відповівши на ці питання, ви зрозумієте, який вам потрібен сайт.

Розробка сайтів - будуємо сайт

За призначенням:

Сайт візитівка

Це сайт з функціональним дизайном на один або два екрани. Задача таких сайтів така сама, як в класичної візитівки - надати контактну інформацію, нагадати ім’я та прізвище або назву, коротко повідомити сферу діяльності.

    Складається з:
  1. Найменування особи або компанії.
  2. Контакти.
  3. Лаконічний опис - презентація.
  4. Фото або відео матеріали, що доповнять презентацію.

Сайт-візитка підходить для:
Малого бізнесу: компаній, які не потребують складного веб-сайту, але хочуть мати онлайн-представництво.
Фрилансерів та творчих особистостей: для представлення портфоліо та навичок.
Організацій, які надають послуги: творчі студії, психологи, фотографи та інші.
Людей, які хочуть представити себе онлайн: блогери, інфлюенсери, експерти та інші.


Лендінг

Мета лендінга - перетворити відвідувача на покупця.

Це односторінковий сайт на декілька екранів.

Створюється з метою продажу одного товару чи послуги, або декількох, обʼєднаних однією тематикою.

Призначення лендінгів - саме продаж, тому вони повинні привертати увагу і мати дизайн цікавіший за звичайні інтернет-магазини, з якими вони конкурують.

Зазвичай вони є частиною воронки продаж.

Лендінги привертають увагу і закликають до дії.

Складається з заголовка, що відображає потребу покупця, з опису товару або послуги, зображень та/або графічних елементів, контактів, форми замовлення або звʼязку.

Головні риси:

Фокус на одну дію (CTA — Call to Action): Наприклад: "Купити зараз", "Залишити заявку", "Завантажити безкоштовно".

Односторінкова структура: – Усе, що потрібно користувачу — на одній сторінці.

Мінімум відволікаючих елементів: - Немає меню або зайвих лінків — лише ключова інформація.

Яскравий дизайн і сильні заголовки: – Перше враження — вирішальне.

Соціальні докази: – Відгуки, логотипи клієнтів, сертифікати.

Конверсійні елементи: – Форми захоплення (лідів), кнопки дії, таймери, бонуси.

Персональний сайт

Персональні сайти - це сайти якогось фахівця, творчої особистості, блогера або видатної людини. Мета - зазвичай теж комерційна, на кшталт продажу послуг, витворів мистецтва, власних виробів. Але ще такий сайт може бути суто інформаційним та мати навчальні або просвітницькі цілі.

    Містить:
  1. Інформація, що презентує особу, якій присвячений сайт.
  2. Статті, публікації, інформація у формі блогу, рецензії та інші авторські матеріали.
  3. Фото, портфоліо, візуальна інформація.
  4. Контакти та/або форма зворотного зв'язку

Сайт компанії чи підприємства

Багатосторінковий сайт, що презентує товари, послуги, розповідає історію створення, знайомить з командою, розповідає про унікальність та переваги торгової пропозиції. Структура сайту формується в залежності від галузі та особливостей підприємства.

    Спільні для всіх корпоративних сайтів складові:
  1. Інформація про компанію - історія створення, цілі та задачі, місія, чим відрізняється від конкурентів.
  2. Торгова пропозиція - товари або послуги.
  3. Контакти - обов’язково телефон, email, адреса, бажано месенджери і соцмережі.
  4. Форма замовлення чи зворотнього зв’язку.

Інтернет-магазини

Сайт для продажі великої кількості товарів або послуг, які розподіляються по категоріям, це - інтернет-магазин. Онлайн аналог звичайного магазину. Основна задача - продавати користувачам товари або послуги.
В інтернет-магазині можливо додати товари до кошику, до списку бажань, оформити і оплатити замовлення.

  1. Каталог товарів або послуг.
  2. Кошик для додавання товарів і оформлення замовлення.
  3. Система оформлення оплати та доставки.
  4. Контактна інформація або форма зворотного зв'язку.
  5. Статті про правила магазину.

Форуми

Веб ресурс, призначений для спілкування, обміну інформацією і створення різноманітних спільнот. Характеризується складною структурою з багатьма гілками, призначеними різним темам. В залежності від тематичної спрямованості форуму.
І можливістю для користувачів додавати свої повідомлення на веб ресурс.

Інформаційні портали

Зазвичай належать ЗМІ і виконують функції ЗМІ, загальних або спеціальних. Постійно оновлюються. Також до них можливо віднести освітні портали, призначені для навчання.

Прайс-агрегатори, портали оголошень, сервіси

Спільною рисою цих веб ресурсів є те, що вони продають не власні продукти, а надають площадку для продажу усім бажаючим. Своїм розміром і популярністю навіть конкурують з пошуковими системами і соцмережами. Такі платформи створюють простір для зустрічі продавців, покупців, логістичних компаній, платіжних систем. Це про зручність і довіру. Іноді – це навіть альтернатива власному сайту, або ще один додатковий торгівельний майданчик.

Мобільні додатки

Це програми, які встановлюють на смартфон або планшет, щоб виконувати певні дії. Наприклад:

  1. 📱 спілкуватися (Viber, Telegram),
  2. 💰 оплачувати покупки (Monobank, Приват24),
  3. 🛍️ замовляти їжу чи товари (Glovo, Rozetka),
  4. 🎵 слухати музику (Spotify).

Тобто мобільний додаток — це як мінісайт або інструмент, який завжди під рукою у телефоні, працює швидше і зручніше, ніж браузер, і має власний інтерфейс, адаптований під дотики.

Розподіл сайтів за способом створення

Сайти створені на конструкторах

Перевага цих сайтів в тому, що їх може створювати людина, яка зовсім не знається на html, css та js. Тобто - не спеціаліст. А для спеціаліста створити сайт на конструкторі - це справа кількох годин.
Головний недолік - ваш сайт буде привʼязаний до платформи-конструктора, і ви будете весь час сплачувати за користування платформою.

Ми послугу створення сайту на конструкторі не надаємо.

Сайти створені на CMS

По-перше, це дуже зручно. CMS створені програмістами якраз з метою зручності. Не треба заново писати код - є основа, в яку можливо вносити зміни, виходячи з власних потреб і задач бізнесу. Зазвичай для керування шаблоном достатньо панелі керування, куди можливо вносити зміни без знання коду.
Тому програміст знадобиться лише один раз - при встановленні CMS на хостинг. І якщо ви хочете відкоригувати дизайн шаблону під власне бачення.
Друга перевага - зазвичай в CMS присутній весь функціонал для інтернет-магазинів. Що економить ваші гроші і час.
Недолік - вносити будь-які зміни не завжди можливо, бо сайт має обмеження. Деякі частини доводиться переписувати наново. Бувають обмеження по швидкості завантаження, бувають обмеження по дизайну. Доводиться встановлювати платні додатки, щоб максимально пристосувати сайт під потреби власного бізнесу.

Ми створюємо інтернет-магазини на Opencart та Wordpress з потрібним дизайном і наповненням. Проводимо сео оптимізацію і налаштування для пошукових систем.

Власноруч написані сайти

Це мастхев для гугла. Гугл дуже полюбляє унікальний і лаконічний код.
Якщо ви порівнюєте швидкість просування лендінгу на конструкторі і лендінгу самописного - ви розумієте, про що йде мова.
Унікальний дизайн, швидкість завантаження, швидкість просування - це переваги.
Недолік - це ручна робота. Кошторис, час і професіоналізм тут мають першочергове значення.

Пишемо сайти - замовляйте.

Що ми пропонуємо:

  1. Не лише розробка сайтів, але й подальша підтримка. Так би мовити, сервіс.
  2. Код наших сайтів не зашифрований, ви є незалежними від нас.
  3. Договір із гарантією виконання роботи, детальне ТЗ та макети.
  4. Наші сайти адаптовані для усіх пристроїв і браузерів.