Про нас
Контакти
Угода користувача
Політика конфіденційності

Інтернет реклама

Відомо, що новий сайт одразу не зʼявляється у перших рядках пошуку в інтернеті в пошукових системах на кшталт Google, Bing або Yahoo!.

Іноді не зʼявляється потім також.

І якщо ви просуваєте свій сайт легальними, схваленими гуглом методами, якщо на вас працюють найкращі митці контенту і тегів (не ші). А наявний ресурс для розміщення посилань на ваш сайт на будь-яких майданчиках великий - навіть у такому випадку - щоб сайт став помітним, потрібен час. Від кількох місяців до року. А ще на швидкість просування впливає ряд факторів, про які можливо прочитати тут.

А якщо віддати перевагу не схваленим методам просування - там, де одна людина збудує паркан, інша завжди збудує перелаз. То цей перелаз рано чи пізно буде знайдено і враховано пошуковою системою, а сайт буде знижено у пошуковій видачи. Або навіть забанено – у гіршому випадку.

Доречі, існують навіть такі методи конкурентної боротьби, просувати забороненими методами сайт конкурента, доки це не помітить гугл і не знизить позиції у видачі, або навіть зовсім не виключить з пошуку. Але тут - не про це.

І тоді, щоб сайт бачили потенційні відвідувачі, на допомогу приходить реклама. Рекламою користуються усі. І реклама - найбільший заробіток для пошукових систем і соціальних мереж. Тому й проходить так складно просування на перші позиції в пошуку та набір підписників в соцмережах. Тому що ніхто не бажає віддавати свої гроші.

Скільки коштує реклама в гугл, інстаграм і фейсбук?

Інтернет реклама заточена під те, щоб ви злили свій бюджет, виділений на рекламу.

Не щоб ви знайшли покупців, а щоб ви витратили гроші.

І саме тому потрібна допомога спеціалістів. Існує безліч прийомів, як зупинити злив рекламних коштів і вибудувати баланс між рекламними витратами і собівартістю товару.

Щоб замовити рекламу, треба визначитись, який відсоток можуть складати витрати на рекламу в доході з продажу ваших товарів або послуг. Існують різні галузі з різними торговими націнками. Тому багато різних варіацій складання рекламних бюджетів.

Зараз буде трохи рекламної бухгалтерії:

Наприклад, ваша торгова націнка 30% від собівартості товару. Витрати інші - 10%. Витрати на рекламу - 5%. На оплату рекламісту і тестування реклами ви готові витратити - ось такі кошти (якась конкретна сума). Тож, виходячи з цих передумов, починаємо налаштовувати рекламу. І у підсумку ви повинні отримати саме такий запланований результат.

Акцентую ще раз - відсотки для прикладу. Кожен товар чи послуга може мати свою націнку, собівартість і витрати для виводу на ринок.

Де давати рекламу в інтернеті?

Найбільш поширені рекламні інтернет майданчики – це Google, Instagram, Fasebook та Linkedin.

Ще рекламу пропонують усі соцмережі та маркетплейси.

Якщо пропонувати рекламу людям, які щось шукають в інтернеті, то це буде контекстна реклама. І це, здебільшого, спеціалізація Гугла.

Якщо пропонувати рекламу людям, яким можуть знадобитись ваші товари або послуги, шукаючи тих людей за певними ознаками, то це буде таргетована реклама. Яку також пропонує Гугл, але майстрами таргету – є Інстаграм та Фейсбук.

Ми радимо тестувати потроху різні рекламні канали, не зупиняючись на одному. Можливо, десь зовсім поряд блукають інтернетом ваші майбутні покупці.

Реклама в Google adsРеклама в Ads manager