Про нас
Контакти
Угода користувача
Політика конфіденційності

Про нас

А ще - про маркетинг і рекламу

✔ Двадцять років тому головними рекламними каналами були «Бізнес-прайси» та бігборди. Ну і ще, звісно купа місцевої преси з оголошеннями та «Авізо». А ще оголошення на стовпах і під'їздах. Товари зовсім масового споживання рекламувалися по телевізору за якісь неймовірні гроші. Але бізнес більшістю надавав перевагу «Бізнес-прайсам». Поштові (справжньою поштою) розсилки та паблік рілейшнз (звʼязки з громадськістю), популярні серед рекламодавців на заході, в нас якось не прижилися.

✔ ✔ Тоді ми починали. Виробляли й імпортували обладнання. Публікувалися у Прайсах, у Золотих сторінках, брали участь у виставках, сподівалися на сарафанне радіо. Доки на одній з виставок у нульові менеджерка наших партнерів не сказала: «А нам переважно телефонують по сайту».
Це був інсайт, значення якого важко недооцінити. І звідти почався наш шлях у цифровий маркетинг.
В нас зʼявився доволі успішний відділ маркетингу, який старанно забував класичний маркетинг Котлера і випливав у світі сучасного digital marketing and ecommerce.

✔ ✔ ✔ Спочатку був пошук у пошукових системах. Ті, хто мав сайти і зуміли донести на сторінках свого сайту, що саме вони пропонують, були королями гуглу. Усі старанно покращували свої сайти, робили їх адаптивними, зручними, цікавими. Зусилля були спрямовані на те, щоб затримати читачів на своїх сторінках.
Навіть акаунти в соцмережах робились спочатку для того, щоб сайт з посиланнями на соцмережі виглядав сучаснішим.

✔ ✔ ✔ ✔ Але раптом цього виявилося недостатньо. Найкращі в галузях сайти втрачали свої позиції. Треба було бігти щодуху, щоб просто залишатися на місці. І от тоді на допомогу прийшла реклама в пошукових системах. З початку десятих гугл реклама постійно змінювала свої алгоритми і навіть свій інтерфейс (от навіщо). А ми постійно наздоганяли і опановували ці зміни. Ми випробували, експериментували і вимірювали рекламу гугл на власних кейсах і за власні гроші, а не за гроші клієнтів, як зазвичай роблять рекламні агенції. Коли ризикуєш власним бюджетом - це зовсім інший погляд на речі. І це наша перевага.

✔ ✔ ✔ ✔ ✔ А далі вже додається епоха smm і таргету. Соцмережі раптом із розваги обертаються на бізнес інструмент. Безперечно, так було задумано одразу, бо ніхто не буде робити щось в таких масштабах безкоштовно. А наша з вами задача в цьому новому прекрасному цифровому світі обертати нові можливості на користь собі.

★ І тому ми вирішили перетворити наш маркетинговий відділ на рекламну агенцію. Якщо ми на протязі років успішно просували і рекламували наші продукти - так само успішно зробимо це для вас.

І ми завжди - на вашому боці.